2015_04_28
Uutiset

Accountor lanseeraa asiakasportaalin kesällä

Tarjoamme kesän aikana asiakasportaalin eli Extranetin asiakkaidemme käyttöön. Tulevaisuudessa asiakasportaali on nimensä mukaisesti väylä kaikkiin palveluihimme.

Extranet tarjoaa työkalut tiedostojen ja viestien tietoturvalliseen välitykseen sähköpostin sijaan. Myös SSH-kanavan kautta tapahtuva tiedostojen välitys voidaan jatkossa korvata Extranetin avulla. Uusista tiedostoista ja viesteistä käyttäjät saavat tiedon sähköposti-ilmoituksella. Palvelun käyttäminen on maksutonta ja onnistuu kaikilla päätelaitteilla pöytäkoneesta älypuhelimeen ilman erillisiä ohjelmistoasennuksia.

Olemme pilotoineet Extranetia alkuvuonna Helsingin, Tampereen ja Turun toimistoissa. Pilotoinnissa mukana ollut Accountorin tiimiesimies Miia Ojala vakuuttui palvelun helppokäyttöisyydestä ja toimivuudesta.

”Extranetin käyttöönotto ja käyttäminen eivät edellytä suuria ponnisteluja tai tietotekniikkataitoja. Extranetistä asiakas löytää kaikki tärkeät tiedotteemme, yhteystietomme sekä jakamamme tiedostot”, Ojala sanoo.

”Viestit näkyvät tarvittaessa kaikille asianosaisille. Esimerkiksi sairaustapauksissa tuuraajalla on kaikki työn hoitamiseen tarvittava tieto käytössään”, Ojala lisää.

Tulevaisuudessa kokoamme kaikki palveluihimme liittyvät tiedot Extranetiin, jolloin ne ovat aina vaivattomasti asiakkaidemme saatavilla. Tiedotamme asiakkaitamme tarkemmin Extranetin käyttöönotosta kevään aikana.

 

Lisää ajankohtaisia uutisia Ota yhteyttä Tilaa uutiskirje