2016_02_11
Uutiset

InvoiceReady-ohjelma on jälleen toiminnassa

Ostolaskuohjelmamme InvoiceReadyn toiminnassa havaittiin ongelmia viime viikon torstain päivityksen jälkeen. Aloitimme asian selvittämisen välittömästi yhdessä ohjelmistotoimittajamme kanssa. Valitettavasti ongelma oli sen laajuinen, että InvoiceReadyn käyttökatko venyi luvattoman pitkäksi ja haittasi merkittävästi asiakkaittemme liiketoimintaa.

Koko InvoiceReady-ohjelma jouduttiin sulkemaan  keskiviikkona 10.2.2016 korjaustoimenpiteiden vuoksi. Tehtyjen toimenpiteiden ansiosta ohjelma saatiin  toimintakuntoon keskiviikkoyön jälkeen. Kaikki asiakkaidemme materiaali InvoiceReadyssä on ollut tallessa ja varmuuskopioituna koko käyttökatkon ajan.

Olemme käyneet tapahtunutta läpi sekä sisäisesti että ohjelmistotoimittajamme kanssa ja tehneet toimenpiteitä, jottei tällaista tilannetta jatkossa tapahdu. Seuraamme edelleen  InvoiceReadyn toimintaa normaalia tarkemmin, jotta voimme varmistua  ohjelmiston toimivuudesta.

Olemme erittäin pahoillamme tapahtuneesta ja sen aiheuttamasta haitasta asiakkaillemme.