2017_01_17
Uutiset

Hyödynnä tehokkaat HR-ratkaisumme

HR-ratkaisujemme avulla saat henkilöstö- ja taloushallinnon ammattilaistemme osaamisen käyttöösi juuri silloin, kun tarvitset. Mikä parasta, maksat vain käyttämästäsi palvelusta.

Accountor Työsuhdetuki

Accountor Työsuhdetuki -palvelu on suunniteltu erityisesti pienille PK-yrityksille, joiden palkkalistoilla ei ole omaa HR-osaajaa. Palvelu soveltuu esimerkiksi työsuhteisiin liittyvien ongelmien ja haasteiden ratkaisemiseen sekä HR-toimintoihin liittyvien dokumenttien, vaikkapa sopimusten, ohjeistusten tai lakisääteisten suunnitelmien kehittämiseen.

Palvelun avulla henkilöstöasioihin erikoistuneiden asiantuntijoiden osaaminen on koko ajan yrityksen saatavissa. Kuluja syntyy kuitenkin vain palvelun todellisen käytön mukaan. Samalla yrityksen johdolla jää enemmän aikaa oman bisneksen pyörittämiseen.

Työsuhdetuki-palvelu käynnistetään tarvekartoituksella, jonka jälkeen se on asiakkaan käytössä tarpeen mukaan. Palvelu on avoinna ma–pe klo 9–16. Asiakas voi olla yhteydessä asiantuntijoihin sähköpostilla tai puhelimella. Otamme asian käsiteltäväksi 24 tunnin kuluessa yhteydenotosta. Palvelun tuntihinta on 240 euroa.

Lisätietoja työsuhdetukipalvelusta saat osoitteesta tyosuhdetuki@accountor.fi. Lue lisää palvelusta täältä.

Accountor Rekryratkaisu

Accountor Rekryratkaisu on sähköinen palvelu, joka helpottaa ja nopeuttaa yritysten rekrytointiprosessia yrityskoosta ja toimialasta riippumatta. Se sisältää digitaalisen työpaikkailmoituspohjan, hakulomakkeen, saapuneiden hakemusten tietoturvallisen arkistoinnin sekä hakijoiden vertailemiseen, lajitteluun ja suodattamiseen tarvittavat työkalut. Esimerkiksi ne hakijat, joka eivät täytä tiettyjä valintakriteerejä, voidaan helposti rajata pois.

Rekryratkaisun avulla rekrytointiprosessiin voi osallistua useampia työntekijöitä. Jokainen heistä pääsee tutustumaan hakemuksiin ja kommentoimaan niitä toisille. Kaikki toimenpiteet tallentuvat palveluun, joten tiimin jäsenet pysyvät kärryillä hakuprosessin etenemisestä. Rekryratkaisulla voidaan informoida myös hakijoita prosessin etenemisestä.

Rekryratkaisun voi ottaa käyttöön yhteen rekrytointiprosessiin kerrallaan, joten se soveltuu pienillekin yrityksille. Ilman yrityskohtaista räätälöintiä palvelun hinta on 350 euroa. Jos ilmoitukseen, hakulomakkeeseen ja hakijoille lähetettäviin viesteihin halutaan yrityksen logo, muita brändielementtejä ja räätälöityjä kysymyksiä hinta on 500 euroa. Rekryratkaisu soveltuu myös avoimiin hakuilmoituksiin. Puoli vuotta voimassa oleva avoin hakemus maksaa räätälöimättömänä 600 euroa ja räätälöitynä 750 euroa.

Rekryratkaisusta saat lisätietoja myynti@accountor.fi tai omalta Accountorin yhteyshenkilöltäsi. Lue lisää palvelusta täältä.

Vuokratalouspäällikkö tai -controller

Monet yritykset tarvitsevat taloushallinnon huippuammattilaisen osaamista vain ajoittain tai ennalta määritetyksi ajaksi. Esimerkiksi työntekijän sairastuessa tai irtisanoutuessa saatetaan tarvita tilalle kokenut työntekijä, joka pystyy omaksumaan työtehtävän nopeasti. Asiantuntijaa voidaan tarvita myös tiettyyn hankkeeseen tai suurten työkuormien purkamiseen.

Tällaiseen tarpeeseen olemme kehittäneet vuokratalouspäällikkö- / controller -palvelun. Ideana on, että Accountorin taloushallinnon asiantuntijan palveluja voi ostaa yrityksen tarvitseman määrän, vaikkapa tietyn tuntimäärän kuussa tai vain kertaluontoisesti. Vuokratalouspäällikön käyttäminen on kustannustehokasta, sillä yritys maksaa vain tarvitsemastaan resurssista.

Vuokratalouspäällikkö tekee asiakkaan ohjauksessa hänelle määriteltyjä työtehtäviä. Useimmiten työskentely tapahtuu asiakasyrityksen tiloissa. Ulkopuolinen asiantuntija voi esimerkiksi kehittää johdon raportointia tai yrityksen sisäistä laskentaa. Työtehtäviin voi kuulua vaikkapa kannattavuuslaskelmien, kassavirta-analyysien tai rahoitus- ja investointilaskelmien tekeminen.

Talouden johtamisen palveluistamme saat lisätietoa liiketoimintajohtajaltamme Mikael Strannilta 050 324 3582 tai mikael.strann@accountor.fi. Lue lisää palvelusta täältä