2017_05_29
Uutiset

Yrityksesi laskutus taskuun Easysti

- Verkkolaskutus on yleistynyt huimasti, ja onhan se vain järkevä valinta. Accountor Easy -palvelu on ideaali kaikille laskuja tekeville pienyrityksille. Ei tarvitse huolehtia kuiteista kirjanpitäjälle, arkiston ylläpidosta tai laskujen postitaipaleista. Samalla yrityksen taloushallinto modernisoituu helposti kerralla, kertoo asiakkuuspäällikkö Mira Aikio Accountorilta.

Pienimmille yrityksille Accountor Easy on järkevä valinta, sillä palvelun hinnoittelu skaalautuu osto- ja myyntilaskujen määrän mukaan. Accountor Easy -palvelun käyttöönotto on nopeaa, ja koko osto- ja myyntilaskutus on mahdollista siirtää palveluun vain kuukauden kuluessa. Accountor tarjoaa kattavan opastuksen, avaa verkkolaskutusosoitteen ja huolehtii postilokerosta mahdollisia paperilaskuja varten.

Helppokäyttöinen, turvallinen ja täysin suomenkielinen Accountor Easy on kevyt tapa tuoda pienyrityksesi digiaikaan.

- Accountor Easy todellakin vie paperinpyörittelyn historiaan, aivan konkreettisesti. Itse paperilaskujen katoaminen ei kuitenkaan tarkoita että yrityksen taloushallinto häviäisi yrittäjän hyppysistä. Rahaliikennettä hallinnoidaan edelleen itse, Aikio korostaa.

Osto- ja myyntilaskuja pääsee tarkastelemaan missä ja milloin vain, millä tahansa laitteella älypuhelimesta pöytätietokoneeseen. Riittää, että käytössäsi on verkkoselain.

Saapuneista laskuista tulee sähköpostiin tieto, jolloin ne käydään tarkistamassa ja laittamassa maksuun. Pankkimoduulin kautta mahdolliset säännölliset kassamaksut saa maksatukseen ilman verkkopankin käyttöä.

Myyntilaskut saa helposti muotoiltua vaikkapa paikan päällä asiakkaan luona, eikä niitä tarvitse enää postittaa myöhemmin. Lähetettäville laskuille voi myös lisätä liitteen, esimerkiksi kuvauksen tuotteesta tai palvelusta jota lasku koskee.

Ota helppo askel sähköiseen talouden hallintaan tutustumalla Accountor Easy -palveluun! Ota yhteyttä tai pyydä tarjous jättämällä yhteystietosi alla olevan lomakkeen kautta.