2018_01_23
Uutiset

Myyntilaskutus mukavaksi Easy-palvelulla

Myyntilaskutus mukavaksi Easy-palvelulla

Accountor Easy on pilvipalvelu, jolla yritys voi hoitaa ostolaskut, maksut sekä myyntilaskujen luomisen, lähetyksen ja kuitit.

Helppokäyttöinen Easy-palvelu toimii verkkoselaimella. Sen käyttöönotto ei vaadi mitään asennusta, ja palvelu toimii sujuvasti myös mobiililaitteilla. Eri moduuleja eli osia voi ottaa käyttöön sen mukaan, mitä yritys toimialallaan tai -kentällään tarvitsee.  

Ostolaskuja ei välttämättä tule paljoa käsiteltäväksi, mutta jokainen yritys laskuttaa. Myyntilaskutus pysyy helposti näpeissä ja ajan tasalla Easyn avulla.

- Easy sopii niin yhden hengen toiminimiyritykselle kuin vähän isommille yrityksille, jotka tekevät satoja myyntilaskuja kuussa. Se on erittäin hyvin skaalautuva palvelu. Uuden asiakkaan kohdalla teemme kattavan alkukartoituksen, jotta juuri oikeat ominaisuudet saadaan käyttöön, kertoo järjestelmäasiantuntija Janne Utriainen Accountorin Joensuun yksiköstä.

Palvelun käyttöönotto on helppoa: se voidaan tehdä yhdessä Accountorin tuttujen yhteyshenkilöiden kanssa. Heti ensivaiheista saat tarvittavan tuen ja koulutuksen. Selkeä pikaohje auttaa myös hahmottamaan Easyn toimintoja ja antaa tukea, kun laskuja tehdään itsenäisesti ensimmäistä kertaa.  Käyttöönoton käytänteet voidaan sopia asiakkaan omien toiveiden ja valmiuksien mukaisesti.  Asiakkaalla on käytössään selkeä ohjeistus sekä tuki heti alusta alkaen.

Myyntilaskutus siirtyy Easyyn helposti. Asiakkaan yritystä varten on luotu mallituotteet oikeilla verokannoilla sekä malliasiakas, joita asiakas voi käyttää pohjana perustaessaan uusia tuotteita ja asiakkaita.

- Laskujen luominen on nopeaa. Mobiilikäyttö mahdollistaa laskun luomisen heti työkohteessa tai asiakkaan luona, Utriainen avaa.

Kun myyntilasku on luotu, se voidaan lähettää toimitettavaksi postitse. Toinen vaihtoehto on toimittaa lasku sähköisesti vastaanottajan verkkolaskutusosoitteeseen tai sähköpostiin. Heti kun lasku on lähtenyt, se näkyy myös kirjanpitäjällä. Kirjanpito on siis reaaliaikaisesti ajan tasalla. Easyyn voidaan myös yhdistää raportointimoduuli tai kirjanpitäjä voi toimittaa tiedot avoinna olevista myyntisaamisista esimerkiksi viikoittain.

Oma kirjanpitäjä toimii myös ensimmäisenä tukikontaktina, jos Easyn käytössä tulee jotakin mietittävää. Kirjanpitäjällämme on lisäksi taustajoukkona joka arkipäivä päivystävä pääkäyttäjäverkosto, jonka avulla Easyn käyttöön liittyvät tukitilanteet ratkotaan tehokkaasti.

Accountor on vastaanottanut paljon positiivista palautetta Easysta myyntilaskutuksen käytettävyydestä.

- On ollut ilo kuulla, että palvelu on helpottanut paljon yritysten arkea. Olemme onnistuneet luomaan selkeän ja helppokäyttöisen palvelun, joka on kaiken lisäksi myös kustannustehokas, Utriainen päättää.


Hei, oletko kiinnostunut kuulemaan lisää Accountor Easy -palvelustamme? Tutustu palveluun Easy-sivullamme.

Tutustu Accountor Easy -palveluun Lisää ajankohtaisia uutisia Tilaa uutiskirje